Hoppsan

Long time. Borde jag dra till med ett blogginlägg kanske? Johannorna ba jaaaaa som små glada minions nu. 
Sitter på jobbet och har rast, försöker tänka ut om jag ska spendera min lediga dag imorgon fylld med aktivitet eller på balkongen med jordgubbar och film. Det lutar mot det sistnämnda. 
Snart slutar jag mitt fantastiska jobb. Det är verkligen så jäkla tråkigt för jag har aldrig trivts så bra någon annanstans. Men jag är i en weird ålder som är upp och ner och ibland måste man byta riktning och bara go with the heart. Hade jag tänkt med hjärnan hade jag aldrig sagt upp mig! Skriver mer senare nu börjar jag få Brådis :)
Bildbombar hemma. Men här är en svan. Har typ dessutom problem för vet att man inte får skriva men efter en punkt, men gjorde det ändå nyss!! Charlottes ord sitter där inne.