Helg

Hej! 
Har inte alls visat vad jag köpte som jag skrev att jag skulle göra. Helt ärligt minns jag inte ens vad jag skulle visa, köpte ju liksom presenter som jag inte kan visa? smart tjej. Ska klura på den karamellen och visa lite nytt som jag kommer på i ett senare inlägg.
 
Igår var jag och Johanna ute och svängde på dansgolvet på Golden Hits. Bra kväll! Lite sliskiga gubbar här och där, vi är tydligen så små att vi blev bjudna på coca cola. Haha. Tror det räddade denna dagen dock. Lika bra eftersom klockan var nästan 3.
Johanna var snygg som vanligt!
Trodde jag skulle dö på femfärjan. Ville inte somna helt själv i hytten! Vägen hem skulle bli ett helvete tänkte jag, men guuuud vad fint och lugnt det var. Jag såg till och med en utter simma runt. Alltså hur glad blir man inte då haha?! Sen krockade jag nästan med ett rådjur på språng, så vi blev förstelnade båda två. Blev rädd att den skulle reagera i att attackera mig så sa förlåt väldigt högt. Hoppas inga morgonpigga grannar såg detta utspela sig på vägen, kände efteråt att det var lite weird. Somnade som en stock hemma. Gör alldeles för lite idag. Sängen och realityshow på. De enda ''serierna'' som jag blir som klistrad framför just nu.. haha. Dramaa.
 

Kommentera här: