Maj

Hej bloggen. Jag har ljugit igen, skulle tydligen börja blogga oftare. Får helt enkelt hålla mig till att blogga då jag känner för det. Får alltid bloggsug när jag är irriterad över saker. Varit lite irriterad tre dagar i rad nu. Stör mig på allmänheten och när folk är dryga runt omkring mig. På gymmet, på bussen, i mataffären, osv osv. Och jag är helt legit i mina känslor, tex folk som ej ställer sig upp när en äldre person går på en full buss och får stå bredvid dem. Jag typ kokar inombords. Även när folk typ stirrar och glor för att jag satte på mig bälte på bussen. Ska kanske göra ett utförligare aggroinlägg senare. Blir hörlurar på gymmet och ignorera allt runt omkring mig senare idag! And ett tillägg; när jag står och markar och har typ 90 kg på stången och nån ställer sig precis bakom mig och börjar göra någon knäpp övning. Känner mig jätte bekväm att ha rumpan i ditt ansikte inte. Ska bara lyfta upp min skit tunga stång och samtidigt flytta mig två meter i sidled för att du ej kan flytta dig. Gissa om jag langar mördarblickar på senaste. Ett glatt inlägg från mig denna gråa dag!
Kram!! 


Kommentera här: