Tisdag

Ledig! Skönt! Imorgon nya tag och har saker att ta tag i. Idag var en sån där dag när man tror att gymmet ska gå åt helvete. Vaknar helt slut och ska in till stan och fixa lite saker. Sitter i bilen med pappa och när vi kommer till färjan så är det jordens längsta kö, ena färjan var alltså trasig. Väntetid 45 minuter och då åkte färjan ändå fram och tillbaka hela tiden. Mina ögon har slocknat hela dagen. Var iallafall i stan och gick runt och köpte det jag skulle köpa. Sedan åkte jag mot Täby Centrum för att träna. Det var med tunga steg jag klev in på gymmet för att köra ben. Men efter några set så hade jag såån energi, var där i flera timmar bara för att bli av med all energi. Vad hände ens. Det har hänt mig flera gånger förut och blir lika förvånad varje gång, men ändå glad. Humörhöjning!! Annars då, nyser hela tiden. Börjar ana allergi. Ska visa vad jag köpt sedan, vet att mina trogna läsare alltid är nyfikna.. (Hej Johanna)
Gått runt med paketpapper såhär hela dagen. Jobbigare än man kan tro.

Kommentera här: